
Regulamin Sklepu Internetowego – MIGLO.PL
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
MIGLO.PL
SPIS TREŚCI:
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- 3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- 4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- 5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
- 6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- 7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 9. ZASADY ROBIENIA ZDJĘĆ I PUBLIKOWANIA MATERIAŁÓW WIZUALNYCH
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.miglo.pl prowadzony jest przez wspólników prowadzących wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki pod nazwą Miglo Sp. z o.o. (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice), NIP spółki 1231399787, REGON spółki 380316125, adres poczty elektronicznej: hurt@miglo.pl.
1.2. Sklep Internetowy prowadzi między innymi sprzedaż suplementów diety, które w świetle ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.) nie stanowią produktu leczniczego, a środki spożywcze w formie: kapsułek, drażetek, tabletek, saszetek z proszkiem, ampułek z płynem czy butelek z kroplomierzem i w innych podobnych postaciach. Ich celem jest wyłącznie uzupełnienie diety Klienta o witaminy, składniki mineralne lub inne substancje wykazujące efekt odżywczy lub inny fizjologiczny. Suplementy diety sprzedawane w Sklepie Internetowym nie mogą i nie stanowią zastępstwa dla produktów leczniczych przepisanych Klientowi przez lekarza.
1.3. Niniejszy Sklep Internetowy oraz Regulamin i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
1.5. Definicje:
- BATERIA, AKUMULATOR - bateria kwasowo-ołowiowa albo akumulator kwasowo-ołowiowy w rozumieniu Ustawy O Bateriach I Akumulatorach.
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą, dla której korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą i posiada ono dla tej osoby charakter zawodowy (to jest niebędąca konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędąca także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma, usługa lub prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.miglo.pl.
- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – wspólnicy prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki pod nazwą Miglo Sp. z o.o. (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice), NIP spółki 1231399787, REGON spółki 380316125.
- USTAWA O BATERIACH I AKUMULATORACH – ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 roku o bateriach i akumulatorach (Dz.U.2015.687 z późn. zm.).
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży lub wykonania Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą, dla której korzystanie ze Sklepu Internetowego związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą i posiada ono dla tej osoby charakter zawodowy (to jest niebędąca konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędąca także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- UŻYTKOWNIK KOŃCOWY – podmiot wykorzystujący energię elektryczną z baterii lub akumulatorów w rozumieniu Ustawy O Bateriach I Akumulatorach.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer NIP, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt@miglo.pl lub też pisemnie na adres: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice.
Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: nazwa firmy, numer NIP, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia przez Usługobiorcę.
Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt@miglo.pl lub też pisemnie na adres: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) włączenie w przeglądarce możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Zabrania się wprowadzania nieprawdziwych danych oraz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu) Usługobiorca może składać:
- pisemnie na adres: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt@miglo.pl.
Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w reklamacji: (1) informacji dotyczących rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, (2) żądania oraz (3) danych kontaktowych, co ułatwi rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedź na reklamację nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
3.2. Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego jest podana w złotych polskich lub euro, zawiera podatki oraz informację o kosztach dostawy, jeśli są naliczane. Klient jest informowany o całkowitej cenie produktu wraz z ewentualnymi dodatkowymi opłatami w trakcie składania Zamówienia.
3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę drogą elektroniczną (e-mail), co stanowi potwierdzenie zawarcia umowy.
3.4. Treść Umowy Sprzedaży jest utrwalana poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu oraz wysłanie potwierdzającego e-maila do Klienta. Dodatkowo umowa jest przechowywana w systemie informatycznym Sklepu.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
4.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność gotówką, kartą lub BLIK przy odbiorze osobistym,
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- Płatności elektroniczne oraz kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów PayU.pl lub PayPal.com (aktualne metody dostępne są w zakładce „Formy Płatności” na stronie Sklepu).
4.2. Termin płatności:
Dla płatności przelewem, elektronicznych lub kartą – płatność powinna zostać dokonana w ciągu 7 dni kalendarzowych od zawarcia Umowy Sprzedaży. Przy płatności przy odbiorze osobistym, opłata następuje w momencie odbioru przesyłki.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
5.2. Odbiór osobisty Produktu jest bezpłatny.
5.3. Dostępne metody dostawy lub odbioru:
- Przesyłka kurierska,
- Przesyłka paletowa,
- Odbiór osobisty pod adresem: ul. sokołowska 66, 05-806 Pęcice – w Dni Robocze, w godzinach od 09:30 do 16:30.
5.4. Termin dostawy wynosi do 14 Dni Roboczych (lub krócej, jeśli określono inaczej). W przypadku różnych terminów dla poszczególnych produktów przyjmuje się najdłuższy, nieprzekraczający 14 Dni Roboczych. Termin biegnie od dnia uznania rachunku bankowego (dla płatności przelewem, elektronicznych lub kartą).
5.5. Termin gotowości Produktu do odbioru przy odbiorze osobistym wynosi do 14 Dni Roboczych (lub krócej, jeśli określono inaczej). Termin biegnie:
- dla płatności przelewem, elektronicznych lub kartą – od dnia uznania rachunku bankowego,
- dla płatności gotówką, kartą lub BLIK przy odbiorze – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6.1. Klientowi i Usługobiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
7.1. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
7.2. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
7.3. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki Sprzedawca niezależnie od pozostałych uprawnień ma prawo obciążyć go karą umowną w wysokości 150 zł. Zastrzeżenie kary umownej nie wyłącza i nie ogranicza dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
7.4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
7.5. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
7.6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy sporządzane są w języku polskim oraz zgodnie z prawem polskim.
8.2. Zgodnie Ustawą Bateriach I Akumulatorach Sprzedawca jest obowiązany do przyjęcia zużytych Baterii oraz zużytych Akumulatorów od Klienta będącego Użytkownikiem Końcowym.
8.3. Zmiana Regulaminu:
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Usługobiorca ma prawo odstąpić od umowy.
W przypadku umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie mają wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
8.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy.
9. ZASADY ROBIENIA ZDJĘĆ I PUBLIKOWANIA MATERIAŁÓW WIZUALNYCH
1. Wykonywanie zdjęć oraz nagrywanie materiałów wideo wewnątrz magazynu Sprzedawcy jest dozwolone wyłącznie za uprzednią zgodą osoby decyzyjnej wyrażoną w formie dokumentowej.
2. Publikowanie zdjęć lub nagrań wykonanych w magazynie Sprzedawcy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn itp.), na stronach internetowych lub w innych materiałach promocyjnych wymaga odpowiedniego oznaczenia miejsca jako "Magazyn @Miglopl" w opisie publikacji.
3. Osoby, które zamierzają opublikować materiały wizualne wykonane w magazynie Sprzedawcy, zobowiązane są do uzyskania zgody Sprzedawcy na ich publikację udzielonej w formie dokumentowej.
4. W przypadku naruszenia powyższych zasad, Sprzedawca może wezwać osobę do oznaczenia lub usunięcia materiałów w terminie 7 dni od wezwania.
5. W razie niewykonania żądania w określonym terminie, Sprzedawca może:
- a) nałożyć karę umowną w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia w usunięciu lub poprawnym oznaczeniu materiału. Kara ta nie wyklucza możliwości dochodzenia odszkodowania, jeśli szkoda przekroczy wartość kary,
- b) dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych, jeśli publikacja zdjęć narusza dobre imię lub interesy Sprzedawcy,
- c) odmówić dalszej współpracy, w tym realizacji zamówień i dostępu do magazynu osobom naruszającym niniejszy regulamin.
6. Niniejsze postanowienia mają zastosowanie do wszystkich nowych zdjęć i materiałów wizualnych publikowanych po wejściu w życie niniejszego regulaminu. Sprzedawca może zwrócić się do osób, które wcześniej opublikowały materiały wizualne z magazynu Sprzedawcy, z prośbą o ich oznaczenie lub usunięcie.