• Infolinia: +48 797 788 817
  • kontakt@miglo.pl
Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje



 



 

 

MIGLO
ul. Julianowska 37a rampa C
05-500 Piaseczno 

1. Opis procedury reklamacji 

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na na stronach internetowych producentów . Jednak wszelkie awarie produktów można złożyć bezpośrednio w naszej firmie pod adresem 
MIGLO
ul. Julianowska 37a rampa C
05-500 Piaseczno

W celu zapewnienia sprawnej obsługi zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o dołączenie formularza zwrotu lub formularza reklamacji, wraz z dokumentem sprzedaży. W przypadku zagubienia dowodu zakupu, proszę dołączyć wydruk potwierdzający zamówienie lub wpłatę za dany przedmiot. 

Firma Miglo odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 
Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub stosując formularz zwrotu.
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Miglo niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wcześniej wymieniony lub naprawiony.
Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni. 

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi firma Miglo. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. 

2. Adres do reklamacji 

MIGLO
ul. Julianowska 37a rampa C
05-500 Piaseczno 

3. Prawo odstąpienia od umowy 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub ? w przypadku usług ? zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Miglo stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia wykorzystując formularz zwrotu.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 

4. Brak możliwości odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Miglo wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 
2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Miglo nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi firma Miglo nie ma kontroli;
8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

5. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad 

a) paczki powinny zostać odesłane po złożeniu reklamacji poprzez formularz

b) paczka może zostać odebrana przez podstawionego kuriera Miglo

c) magazyn nie przyjmuje zwrotów pobraniowych oraz paczek nieopłaconych

Wszystkie produkty dostępne w Miglo zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

6. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur 

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Miglo będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?. 

Kontakt
kontakt@miglo.pl
telefon +48 797-788-817

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl